Skallebank!

Jag har ignorerat bloggen lite idag och det är bland annat för att jag haft en konstant huvudvärk sen lunchtid ungefär. Har tröstat mig med chips och cola, fast det är väl inte direkt känt för sina smärtstillande egenskaper. :)

Dessutom är jag frusen långt in i märgen så därför tänker jag krypa ner i sängen redan nu, med en kopp te och titta på ett avsnitt av McLeods döttrar innan jag lägger mig ner för att sova. Ovanligt tidigt för att vara mig ska ni veta.

Min dobermanns snygga sovstil
Ja det här är faktiskt min hund för några år sedan... Farlig dobermann, jo säkert...

God natt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

svar: hans musik är dock aldrig "musik". Det är honom i sin egen värld där han pillar, mixar och sätter ihop listor för sina spelningar. Ibland kul, ibland bara jäkligt trist. Fast ja, det är bättre än FIFA :P Min kille har med mycket plugg.. så plugg eller jobb, alltid är det nått. BORING. Ens egentid är kul men inte heeeela tiden haha.

2011-10-06 @ 01:30:36
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...