No chocolate for me!

Nej, den här dagen blev inte alls som jag tänkt. Inga mysbyxor, inga raggsockor och ingen varm choklad. Eller jo, lite varm choklad blev det, från kaffemaskinen på jobbet. Världens äckligaste choklad! Jag blev nämligen inkallad att jobba istället för att få sitta hemma och mysa. Skönt med pengar men vissa dagar önskar man att man bara kunde strunta i att behöva tjäna pengar och bara gosa ihop sig under en filt och spela tv-spel.

Men, men. Sånt är livet. :) Nu är jag iallafall hemma och ska njuta av en kopp varmt te och muntra upp mig med nostalgiska youtubeklipp. Får se vad jag hittar för kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...