Mitt fotbollsintresse kan ju diskuteras...

Det har varit fullt med poliser i hela Värnamo idag. Piketbussar överallt och mc-poliser! Nu först fick jag veta vad det är som är på gång efter teorier om bankrån och gisslansituationer. Och det här har gått mig helt förbi, trots att grabbarna på jobbet säkert inte snackat om något annat på hela dagen. Bajen är tydligen i Värnamo och spelar fotboll mot IFK Värnamo. 

Som sagt, gått mig helt förbi! Jag är nog den enda i hela Värnamoregionen och Söder i Stockholm som inte hade en aaaaning om detta. 

Och jag är ändå halvengelsk med fotbollshuliganer i släkten... :/ Så mycket intresse hade jag för fotboll.


Kommentarer
Postat av: Zandra

sv: Tack så mycket, va roligt att höra :D

2011-10-13 @ 21:04:13
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: Annellisaa

man kan inte ha koll på allt ju:P

2011-10-13 @ 21:27:13
URL: http://annellisaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha är Hammarby på besök är poliserna på plats ;) Man vet aldrig med de knasiga Stockholmarna!



SVAR: Haha ja man vill ju göra det ibland. Bara glömma världen. Te funkar det med. Så du är britt? Najsigt, min svåger är det också! :)



Jag tycker det är skönt att se att det finns några som inte svävat iväg i den romantiska "drömmen". Jag har även vänner som jagar. Det tror jag är rätt vanligt bland speciellt tjejer. Haha ja när de vill ha råd vill man bara säga till dem "sluta vara sååå desperat, det kommer.. ge det tid för fan". Typ ;)

2011-10-13 @ 22:30:19
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...