Min dator spökar!!!

Nog för att min dator har sett sina bästa dagar för länge sen och brukar bete sig ganska skumt... Men det brukar oftast ha att göra med att prestandan blir dålig stundtals på grund av minnet som är dåligt.... men nu tror jag den har fått en riktig knäpp.


Jag sitter och läser igenom Aftonbladet när datorn skrämmer skiten ur mig och helt plötsligt börjar spela musik! Men inget musikprogram har startats. Den spelar samma låt om och om igen och jag kan inte stänga av det för jag vet inte vad det är som spelar den! :D Ha ha ha, jag har till och med tryckt CTRL+ALT+DELETE för att få upp aktivitetshanteraren och den påstår att de enda programmen som är igång är Explorer.


Haha, om den ändå kunde spela olika låtar hade jag inte klagat men nu har jag hört Crazy little thing called love med Queen 5 ggr på raken. :P


Jag vet att det enklaste vore att starta om datorn men jag vill ju ta reda på vad det är som händer..... Skumma dator!


Kommentarer
Postat av: Sandra

svar: haha jobbigt ;) jo han testar med det ena och det andra och mixar och trixar.. och sätter ihop sina listor. puh! haha jag kan försöka överrösta hans musik men han har alldeles för mycket utrustning för att jag ska ha en chans där :P killen är ju dj,så jag kan inte vinna det kriget haha.

2011-10-06 @ 14:38:49
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...