Halloween-besvär

Det är så tråkigt när planer går i kras. Jag, brorsan och hans flickvän hade påbörjat planeringen av en grym Halloweenfest. Vi skulle hyra en lokal som ligger mitt ute i skogen och satsa på en massa specialeffekter. Verkligen få till skräcktemat och inte någon halvlame maskerad där hälften av polarna dyker upp i prinsess-kostymer som inte alls har med Halloween att göra.

Men lokalen var bokad, och i denna lilla stad finns inga fler lokaler att hyra. Jag har försökt fråga runt men ingen känner till någon lokal som är öppen att hyra för alla. Så jäkla trist och med bara 1 ½ vecka kvar så är det nog bara att inse att det är ganska kört. Jag hinner liksom inte ordna med allt och bjuda in folk på så kort tid. Förbannat trist.



Men funderar på om man kunde hitta på något annat... En vanlig hemmafest kanske? Eller skräckfilmsmaraton? Vad ska ni göra på Halloween? Tipsa mig!


Kommentarer
Postat av: KattaStrofen

Kom till Frankrike och festa med oss! :D Fast kanske lite långt att åka över en helg sådär bara. :)

2011-10-26 @ 02:12:10
URL: http://hestia.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, kanske?! xD Men kan du inte ta och komma hem över något lov då?! Eller ska ni fira jul i Frankrike i år igen?

2011-10-26 @ 18:14:07
URL: http://paraworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...