Full av inspiration!

Kanske inte så många som vet detta men jag älskar att sitta och teckna och måla. Jag målar främst hästar och manga men även porträtt av idoler och massa annat. Däremot är jag på tok för feg för att visa upp mina alster för tillfället även om jag jobbar stenhårt på just den biten. Får jag någonsin en scanner kanske jag kan visa här på bloggen.

Men på sista tiden har jag haft noll inspiration för att rita. Varenda gång jag satt mig ner för att försöka så har det inte fungerat. Det har liksom inte ens gått att färdigställa gamla teckningar där jag inte behöver någon inspiration. Men nu har det slagit till.



Jag har spenderat de senaste timmarna med att lyssna på gamla godingar på datorn och med den musiken i bakgrunden har jag fått fram hela tre nya teckningar. Och mer blir det... ska påbörja ett projekt med en drömfångare som jag lovat att jag ska göra. :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv; Tack så mycket! Jag åt kycklingfileer med vitlökssås och stekt potatis. ;)

Ha en bra kväll!

2011-10-27 @ 18:30:58
URL: http://nathalies.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...