Det sa bara poff....

... så blev klockan nästan 4 på morgonen!! Seriöst. Sist jag tittade på klockan så var den halv 9... :S

Jag har dock inte bara suttit och glott, jag har surfat runt som en galning och letat information om varghundar och en massa olika härliga hundraser. Just nu har jag en mindre avhandling på min dator om varghundar, varghybrider, lagar, och även andra mer "normala" hundraser som Keeshond och Samojed. Känner mig så förväntansfull även om jag vet att det är flera år innan jag kommer till den punkten då det blir hund igen. Men då lär jag ju vara väl informerad iallafall. ;)


En Kunming Wolfdog,
en varghund som
härstammar från Kina,
fick jag lära mig idag. :D



Men nej, nu har jag varit vaken i 18 timmar och inte sovit mer än 5 timmar på två dygn och jag vill inte sova bort hela dagen imorgon så nu bäddar jag ner mig bland alla mina täcken och tittar på ytterligare lite mer av McLeods döttrar innan jag somnar.

Good night, people!


Kommentarer
Postat av: Sandra

SVAR: De är verkligen hur fina och goa som helst. Nej jag menade inte att du skulle ha problem med dem, jag menade mer på att de kanske fått lite dumt rykte på grund av att en del ägare inte kan det för det är ju inte några dussinhundar direkt :) Ja man ska alltid tänka på hundens bästa.



Ja, morgonen är aldrig rolig. Haha ja det är mest andra som vill det. Jag är ju assistent till en snubbe men på morgonen är det han som kommer med kaffe till mig :P Det borde ju vara mitt jobb, han är ju "the boss" liksom. Det måste vara tungt att jobba natt och sen dag, gjorde det en del när jag var i restaurangbranschen. Nu är det som tur var rätt "normala" tider. Även om jag i januari jobbade till 12 på natten för att sedan börja 8 igen. Den månaden mådde jag inte bra kan jag säga haha. Gick typ ner en massa för hann aldrig äta heller.. men vi har inga såna galna events nu. Och lär inte få det igen på hundra år typ!



Nej det tycker jag med och det är inte helt okej. Jag har med de av mina vänner och familj på bloggen som själva sagt att det är okej och då skriver jag ju inte om något personligt. Men en del vill ju inte vara med på bild eller så, då får man respektera det!



Jag tror med det och jag tror det är där en stor del av problemet ligger. Att man är lite för blind, man vill vara kär. Det ska vara oförberett och sådär magiskt.. något man inte kan förklara med ord riktigt.

2011-10-19 @ 13:49:43
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...