Det är ganska okej nu alltså!

20111028643 (MMS)

Det är ganska okej nu alltså!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ser helt okej ut! :)



SVAR: Haha nej gröna fingrar har jag verkligen inte ens i närheten. Det dör i min närhet :) Men jag ska ge denna lilla växt en chans på ett värdigt liv :P



Vad roligt, jag älskar Lund. Min kille pluggar där & jag har hängt där en del.. lyckas alltid hitta killar som pluggar där, hmm haha. Nej men Nova är helt okej var där och shoppade med girlsen för ett tag sedan. Hade nämligen fått ett presentkort.



Det hade jag med, har man något att säga till någon som man inte har mage att säga face to face, då bör man hålla det för sig själv enligt mig. Allt annat är bara barnsligt!



Det hoppas jag med, har bara hört lite men det låter bra. Han satsar på musiken men då inte främst sin egen utan på DJ:andet. De låtarna han skriver är mest en hobby, även om han har en egen studio hemma haha. Men som sagt det är DJ:andet som han satsar på!



Det var en tung period i mitt liv men det är absolut något som har stärkt mig och gjort mig till den person jag är idag. Jag skulle aldrig i livet låta någon behandla mig på det sättet igen, jag vet mitt värde och det tänker jag fortsätta att vara säker på. Han tog så många år från mig som han inte var värd men jag var så mycket svagare och osäkrare få, det är jag inte längre. Det är tråkigt att det ska vara så tyvärr är det väl så att du & jag haft psykiskt svaga ex, då känner de ett behov av att trycka ner andra människor och visa att de har makten. Det gör dem till ganska små individer. Så som jag ser det finns det absolut hemska situationer som inte har något gott med sig om man inte själv väljer att ta läxan och lära sig något av det, man måste ändå vara öppen för det. DÅ kan man lära sig extremt mycket av det förflutna.

2011-10-31 @ 17:51:02
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...