Packar!

Eller ja, jag försöker packa!! Jag kan för allt i världen inte komma på vad jag ska packa ner! Jag ska bara vara borta i tre dagar och jag ska bara vara 2 mil bort, men det är ändå helt galet svårt.


Jag ska ha kläder som är bekväma men ändå snygga tills imorgon då jag ska köra ner till Munka-Ljungby och sedan till Väla utanför Helsingborg för att shoppa julklappar, och sedan köra hela vägen upp till småland igen.

På lördag ska jag ha kläder som passar för att antingen åka och umgås med vänner, eller att bara sitta hemma och mysa med pojkvännen. Vilket det nu än kan bli.


På söndag är det släktkalas så då måste jag vara finklädd. Sen på kvällen ska jag återigen köra bil ner till skåne och tillbaka och då vill man ju dessutom ha lite mer bekväma kläder.

Och jag måste egentligen lägga mig och sova nu! Alltså, nu på en gång! Dilemma!

Jag packar ner mina svarta jeans och en massa olika toppar och tröjor. Då kan det inte bli fel! *muttrar* Jag hatar att packa!


Kommentarer
Postat av: EMMAS!

sv: ja de är sant :D sånna där rocky roads är ju as goda:D ska nog tvinga nån att baka med mig i helgen :D mums :) kram

2011-11-24 @ 23:35:05
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...