Ligger lågt

Ja, det blir nog inte så mycket bloggande nu under de kommande två veckorna. Älsklingen är hemma för lov och lite praktik och jag komemr nog vara hos honom mestadels av tiden. Men jag har tidsinställt mina svar på listan. Och just nu sitter pojkvännen och pluggar medan maten står i ugnen så passar på att skriva lite snabbt. 

Jag kan säga så här mycket. Jag har fått nog av att gå i köpcenter för ett tag. I fredags hämtade jag älsklingen och vi åkte till Väla och gick där i flera timmar! Sen for vi till Kim i Lomma och åt tacos och drack lite Jack n Coke. Dagen efter åkte vi till Nova utanför Lund med ytterligare en massa timmars strosande i butiker. Och ändå har jag inte köpt någonting! :D Haha ekonomiskt av mig. 

Hoppas ni andar njuter av höstlovet om ni nu har något sådant! :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...