Dag 17: Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln

Det beror helt och hållet på vilket humör jag är på. Eller varför jag tittar mig i spegeln. När jag tittar mig i spegeln när jag är nyvaken kan jag oftast skratta åt mig själv eftersom mitt hår oftast står åt alla håll och kanter. Däremot kan jag bli ganska frustrerad om jag är stressad och vill se bra ut och jag ser en massa skavanker. Är jag stressad, om jag ska iväg på fest så blir jag aldrig nöjd med håret eller sminket. Då är det inte kul att titta sig i spegeln.

I regel så är jag dock inte så missnöjd när jag ser mig i spegeln. Jag kan vara rätt nöjd även om självförtroendet inte är på topp. Man kan ha bra dagar och dåliga dagar såklart, men oftast är jag bara missnöjd med småsaker som att håret inte vill samarbeta eller att sminket inte blivit helt rätt.

Men jag ser mig hellre i spegeln än att se mig själv på kort. :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...