Besviken man blir på vissa...

Jag blir så trött på vissa människor. Även fast de ska föreställa de som står mig närmast. Hur kul är det när någon som ska känna mig antar det värsta om mig och sen tar det för sant!?! Varför drar ni era egna slutsatser om mig istället för att tänka efter varför jag gör eller inte gör vissa saker? Varför kan ni inte fråga mig? Nä istället ska man få höra att ni tror saker om mig som inte är sanna.

Om det nu verkar som att aldrig hör av mig, varför kan inte ni höra av er då? Om det verkar som att jag aldrig vill hitta på något, kan ni inte tänka er att det beror på en massa andra saker snarare än att jag inte vill vara med just er? Men nej, ni måste anta det värsta om mig. Att jag väljer andra framför er, att jag glömt bort er, att jag hellre sitter hemma och inte gör någonting än att festa med er? Har ni ens räknat med faktorer som pengar eller hur jag ska förflytta mig? Näe det har ni inte, fast det borde var uppenbart.  

Om jag nu är en sån hemsk människa, varför klagar ni då på att jag inte umgås med er. Då borde det väl vara det sista ni vill. Eller? Frågan är också varför allt ansvar ska ligga på mig. Kan inte ni komma till mig, om det nu är så att jag inte kan komma till er?

Fy fan för att vissa måste höra av sig med såna saker på en lördagkväll när man försöker göra det bästa av en allmänt lugn och tråkig helg!


Kommentarer
Postat av: anniepiie

Det är så sant allt du säger, en kompisrelation handlar ju om att båda ska höra av sig eller komma med bra förslag till lösningar så man kan träffas tycker jag, inte bara att den ena ställer en massa krav eller förväntar sig något... SV: Tack själv sötis! :D Har haft mkt att göra så har inte kunnat svara på kommentarerna förrens nu. hehe jo, kan nog tyvärr stämma... Ahh kaffemaskinen skulle ju blivit årets julklapp ist för en allmänt opersonlig och tråkig matkasse. :P Åhh tack, va glad du gör mig! :D Coola färger du har i din blogg måste jag säga, hade en design med rosa och svart innan, sen har jag haft en lila och svart oxå! ;) Kram

2011-11-19 @ 19:54:10
URL: http://anniepiie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sv; Okej men det lät härligt. :D



Jag jar varit med kompisar och ätit gott, själv då? =)

kram

2011-11-19 @ 22:58:58
URL: http://nathalies.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...