30 days

30 dagar. En hel månad. Ett inlägg varje dag.

Jo, jag hittade nämligen en sån här lista på 30 saker man ska svara på under 30 dagar. Det är första gången jag hittar en som jag tycker har riktigt intressanta frågor. Inte bara en massa "Lägg upp ett kort på dig själv med dagens outfit." eller "Mina favoritskor." Utan lite djupare frågor.

Jag tänkte faktiskt till och med köra detta dag för dag hela månaden ut. Jag tycker det är en kul grej och dessutom behöver jag inte oroa mig för inspiration. Jag kan alltid tidsinställa inlägg om jag vet att jag inte kommer kunna blogga under en helg t ex.

Här är listan: 

Dag 1: En låt som betytt mycket för mig.

Dag:2 En person jag vill träffa just nu

Dag3: Min favoritårstid och varför

Dag 4: Någonting jag vill ha mer än någonting annat just nu.

Dag 5: Typ av killar jag faller för.

Dag 6: Vad jag skulle göra om jag vann drömvinsten på lotto.

Dag 7:  Någonting jag oroar mig för.

Dag 8: Något om ett ställe jag vart på.

Dag 9: Något som skakat mig på sistone.

Dag 10: Det här får mig att må bättre.

Dag 11: Det här får mig att börja gråta.

Dag 12: Fem saker jag inte klarar mig utan en hel dag:

Dag 13: Mina största svagheter.

Dag 14: Det här gör jag för att förbättra världen.

Dag 15: Min favoritfilm.

Dag 16: Något som var bättre förr.

Dag 17: Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Dag 18: Mitt favoritprogram och varför.

Dag 19: Min favorithögtid.

Dag 20: Någon som inspirerar mig.

Dag 21: Mina husdjur.

Dag 22: Mitt favoritklädesplagg och varför.

Dag 23: Mina intressen och hobbies.

Dag 24: Mitt förhållande eller drömförhållande.

Dag 25: Det här är mat för mig

Dag 26: Mitt drömbröllop.

Dag 27: Bilden jag tror folk har av mig.

Dag 28: Min drömresa och varför.

Dag 29: En talang jag önskade att jag hade.

Dag 30: Vad jag tycker om mitt namn.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...