Stackars bortglömda blogg...

Ja jag ger med mig. Jag mår inte så dåligt längre att jag inte skulle kunna blogga och visst har det väl hänt tillräckligt med saker för att jag skulle kunna fått ihop både ett eller typ tio inlägg. Men jag har inte haft någon motivation till att logga in och faktiskt skriva någonting. Sen har min mentor inte pushat mig att skriva heller. (för att skylla ifrån mig lagom mycket).  Ändå har jag varit duktig och fotograferat det som händer runt omkring mig. Ja ja, dags för nya friska tag nu då.

Jag funderade kring en sak häromdagen... Något så otroligt tråkigt som vädret, men vad sjutton är det som hänt egentligen? De senaste två åren har maj varit den månad som varit absolut finast med upp till 30 grader nästan varje dag. Men så blev det 2011! Det är minusgrader vissa nätter trots att vi snart är inne i juni! Jag kan då inte komma ihåg att det varit så något år förut! Kan ni?! Är det inte ovanligt kallt på nätterna för att vara maj? Min termometer visar -1 as we speak! Får vi inte en varm sommar nu så kommer jag emigrera till ett land där temperaturen aldrig understiger 15 grader ens mitt i vintern!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...