Vad som händer just nu....

Just nu:


* Har jag på mig:
Jeans och en svart 30 seconds to Mars-tshirt.
* Lyssnar jag på:
Dispatch med Chemical Vocation
* Dricker jag: Kaffe
* Äter jag:
Ingenting...
* Funderar jag på: Att eventuellt rita lite men har ingen inspiration.
* Saknar jag:
Alldeles för många...
* Önskar jag: Att saker och ting kan lösa sig så jag inte behöver vara så arg längre
* Sitter jag i/på: Ligger ner i min säng.
* Kan jag se:
Fönstret i mitt rum, en halvvissen krukväxt, en pärm med teckningar och min datorskärm.
* Är jag sugen på: Lättsaltade potatischips
* Längtar jag efter:
Jonne... och sommaren
* Är jag stolt över: Att mina nymålade naglar blev jättebra trots att arbetsveckan gått hårt åt dem.
* Känner jag mig:
Oinspirerad och uttråkad och lite arg.
* Visar klockan:
02:39   
* Inspireras jag av:
Nämnde jag inte att jag var oinspirerad??
* Är mitt hår: Otämjbart och trist och därför uppsatt i en hästsvans så jag slipper ha det i ansiktet.
Ser mitt rum ut som: En krigszon
* Tycker jag inte om: Att det är svinkallt ute.
* Skulle jag hellre vara: På någon tropisk strand i 30 graders värme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...