Seg som kola!

Jag har varit så trött och seg hela helgen. Skulle egentligen farit runt halva småland på fredagen för att få tag på några av de bildelar jag behövde men tydligen har de inte saker till Peugeot 206... någonstans! Jo, på dyra Mekonomen i Värnamo som jag inte hann tillbaka till innan det stängde. Hann iallafall med en liten snabb runda in på djuraffären i Värnamo.

Sen skulle jag egentligen fått hjälp med bilen av en polare som jobbat som mekaniker, men... det hade han glömt xD Vid halv 10 for jag då arg som ett bi ut mot Klevshult för att spela lite poker och kom tvåa. Det hjälpte inte för tvåan får nämligen inte ett smack och korten jag fick var urusla precis hela tiden så jag förlorade precis alla mina pengar enbart på blindsen! Skoj.

Fick iallafall spendera helgen med min Jonne. Fast båda två vaknade upp på lördagen som om vi deltagit i andra världskriget natten innan. Sega, trötta och helt ur gasen båda två. Vi tog oss som absolut längst ut till hans garage för att hämta glass och båda två sprang runt i svarta mjukisbyxor från Team Sportia. Vi spelade Aragorns Quest på PS3 och tittade på Trolljägaren istället.

Nu har Jonne åkt och jobbat och jag är hemma och njuter av den sista ledigheten innan jag ska jobba en hela vecka. Jajamen, 12-timmarspass varje dag så jag slutar egentligen inte förrän på lördag morgon klockan 04:00. Så om det blir ännu sämre uppdatering än normalt på bloggen denna vecka så får ni ursäkta mig, men man måste ju överleva också.

Kommentarer
Postat av: Lyn

Are you buying any animals? hope u dont buy a disgusting spider cuz both me and ur mum will kill ya. love ya, xx / auntie lyn

2011-03-07 @ 20:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...