God morgon!

För min del borde det vara godnatt. Slutade jobba för en timme sen och nu är klockan 5 på morgonen. Körde ett grymt 12-timmarspass med en del tungt lyftande. Känner mig som att jag blivit nertrampad av en hjord elefanter, överkörd av en mangel med spikar och sist men inte minst, tåfjuttad av Zlatan! Och det är bar tisdag!! 3 nätter till av denna galenskap! Lördag morgon är jag ledig! När halva helgen gått typ...

Jaja, det var Fettisdagen idag och Kvinnodagen. Jag har inte ätit semlor, trots att jobbet hade fyllt hela kylskåpet med dem, eftersom jag inte är speciellt förtjust i dem. Har inte heller direkt firat några kvinnor eftersom denna dag helt fallit bort ur mitt minne.

Hoppas ni får en bra dag allihopa, eftersom eran precis börjat, medan min nu tar slut. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...