Mobilt bredband?!?!

Alla har vi väl sett bloggar eller hemsidor med Livefeed? Ni vet där man kan se besökarna, vilken stad de bor i och så. Ja men jag blir alldeles förvirrad för när jag går in på en blogg med Livefeed från min dator här hemma så får jag ALDRIG samma ort som min hemstad. ALDRIG! Jag borde stå som Värnamo, men det har växlat mellan Gislaved, Jönköping, Taberg och även Tranås och min hemstad växlar typ med en månads mellanrum. Men den senaste tog nog priset.....

Stockatorp?


Stockatorp??

Jag har aldrig ens hört talas om stället men tydligen är det där jag bor nu. Om lilla Stockatorp känns igen så borde väl även min hemstad kännas igen. Tycker jag. Jag har förvisso bärbar dator men inget mobilt bredband så det är inte det att jag är på springande fot heller... Får se vad det blir för samhälle nästa månad. I'll keep you updated! ;)




Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahaha, man tycker nog att Värnamo vore klokare än stockatorp men det där händer mig också ibland. ;)

2011-07-06 @ 20:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...