Hur ska jag klara mig?!

Det har bara gått ett halvt dygn... Exakt ett halvt dygn, och redan nu är jag så rastlös att jag skakar och jag är nästan förstörd. Chips, te och cola hjälper nada, trots att det är min typiska tröstmat! Att jag uppdaterar bloggen så här ofta är väl ett tecken på hur tråkigt och tomt allt är här! Jag saknar min Yoni så det gör ont i mig!

Det känns så galet fel att jag inte ens kommer få ett sms av honom som önskar mig god morgon. När jag somnar kommer jag inte att få höra hans godnatt. Kommer tvingas jobba tolv timmar nästan hela veckan och bara kunna gå där och tänka på att jag inte kommer kunna sova hos honom en enda natt, eller ens stanna till hos honom innan jobbet för en snabb kyss. Inte ens något sms under dessa tolv timmar som kan muntra upp mig. Att veta att han är så nära, men ändå så jäkla långt bort!! 

Hur ska jag klara mig!?!? Jag har försökt uppehålla mig själv genom att måla mammas trädgårdssoffa en gång till, har packat om mina flyttkartonger på vinden och gått en långpromenad med min mamma, min morbror och hans hund Tora. Ett dussintal koppar te har slunkit ner men i matväg har jag inte fått i mig mer än lite potatis och ett knäckebröd + chipsen då, för jag har ingen matlust alls idag! 

Det är så löjligt och jag känner mig nästan dum i huvudet, men....

HUR SKA JAG KLARA MIG ÄNDA FRAM TILL FREDAG OM DET SKA KÄNNAS SÅ HÄR!?!?!?!  

Kommentarer
Postat av: Åsa

"Det gäller inte att hitta någon man vill vara med, utan att hitta en som man inte klarar av att vara utan." :)

2011-07-12 @ 02:00:31
Postat av: Jenny

Det är så sant så. :)

2011-07-12 @ 22:53:26
URL: http://paraworld.blogg.se/
Postat av: Katta

<3 <3 <3 Bättre att du står och jobbar än att du bara sitter hemma iallafall, då hade det varit ännu jobbigare. Tycker du är så söt nuförtiden- ;)

2011-07-13 @ 17:41:15
URL: http://hestia.blogg.se/
Postat av: Jenny

På sätt och vis har du rätt men eftersom jag printar nu, vilket innebär massor av dötid, och det har varit så lugnt på jobbet så står jag mest och glor och då hinner man tänka på både det ena och det andra. Och visst är jag söt vid några få tillfällen men gulligheten tar slut rätt fort :)

2011-07-14 @ 02:05:11
URL: http://paraworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...