Mitt nyårslöfte!

Hade ett nyårslöfte i år som jag faktiskt tror kommer leda någonstans. Ville inte skriva den i bloggen tidigare eftersom det på sätt och vis skulle pusha mig till något men nu tar jag iallafall det steget. Det är inget tufft eller svårt och kanske kommer jag framstå som löjlig men mitt nyårslöfte är:

Att jag ska sluta skämmas för det jag tecknar och målar och börja vara stolt över att jag har den talangen.

Löjligt men så är det! :D Man är alltid sin egen största kritiker men nu ska jag försöka vara stolt över det jag ritar och målar istället.

Här är mina uppgifter:



De som är ibockade har jag klarat av. Meningen är väl att jag ska klara av resten också. Kommer säkert komma fler utmaningar så småningom också.

Det kommer bli så mycket svårare att bryta det här löftet nu. Vilket säkert är en bra grej. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...