Bra musik man inte kan få nog av!

Det finns bra musik och sen finns det ÜBERBRA musik. Låtar man aldrig någonsin tröttnar på hur mycket man än spelar dem. Jag har tre sådana låtar nu som går på ständig repeat hemma, i bilen, i hörlurarna på jobbet, och ja... även på min killes Spotify när jag ska sova hemma hos honom.

The Kill med 30 seconds to mars är min ständiga följeslagare sen 2 ½ år tillbaka, och Muse låt Starlight är ju min humörhöjare nummer 1.

Men det finns en låt som tar priset just nu. Bandet heter Asking Alexandria. En av få band som lycats göra en skiva där jag faktiskt tycker ALLA låtar är över medel. Dessa underbara britter. Och favoritlåten är absolut den här:






Så underbar låt. Framförallt när sångaren Danny sjunger "You need a doctor baby, you scared?" Får rysningar av välbehag längs ryggraden **myser**

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nä men se där ja! Coolt :p Det är många företag runt om i Sverige som gör exakt det vi gör antar jag. Annars skulle postens verksamhet aldrig gå runt.

2011-01-19 @ 10:41:06
URL: http://rockgrodan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...