Wheels are starting to turn...

Ett mail... några frågor... Det var allt som krävdes. Men nu är det igång. Nu börjar jag komma någonstans. De som gjort fel ska få vad de förtjänar.

Jag känner mig som David när han stred mot Goliat. Lilla jag mot stora dem! Men det är inte storleken som avgör. Jag önskar jag kunde skrika ut till hela världen vad det är som är på gång, men det kan jag inte. Men jag kan vara väldigt glad över att första steget är taget, även om många återstår.. Men det är steg jag gladeligen tar för att nå mitt mål.

Kommentarer
Postat av: KattaStrofen

Nu blev man ju nyfiken! Vågar man gissa på att det är relaterat till visa koncentrationsläger? KRAM/ Katta

2011-02-03 @ 13:07:40
URL: http://hestia.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha du kan gott ta och vara lite nyfiken ett tag ;) Nej, du har helt rätt. Jag berättar i nästa mail. :) Hur går det med projektet? KRAMAR!

2011-02-03 @ 15:15:40
URL: http://paraworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...