En nypa stress, en näve gott sällskap och ett styck film

Vilken helg! Har spenderat den med min J som vanligt såklart. Vi hinner ju inte ses under veckorna så ofta. Men i lördags for vi iväg till Jönköping. Vad som från början skulle vara lite kaffe med vännerna Sara och Ricard tillsammans med J blev ett helt kompani i en liten trea. J's vän Johan hade tråkigt och bad oss hitta på något med honom och han drog med sig sin vän Jesper. Fullpackad bil och så kommer vi till Sara och där hittar vi hennes vän Emma och sen dyker Marie även upp, en gammal vän till både mig och henne som jag inte sett på flera år. Det var riktigt, riktigt trevligt även om jag stressade som en galning för att få ihop alla dessa människors planer. xD

Efter en trevlig stund med kaffe, skvaller och paj drog vi ner till bion. Sara, Emma och Marie hade bokat biljetter till Sanctum, men jag, J, Ricard, Johan och Jesper såg True Grit. Oscarsnominerad eller inte, så bra var den inte, även om den inte var så dålig som jag trodde... (Jag följde mest med för att umgås bara så ni vet). Men jag uppskattar de kaxiga replikerna från Jeff Bridges karaktär Cogburn. Så låg humor får man faktiskt ha. :)

Men drabbades av en släng dåligt samvete när vi kommit tillbaka till Värnamo. Av flera anledningar.
*Kändes som att det inte blev så mycket prat med Sara då det var så mycket folk i hennes lägenhet.
*När vi kom hem ville Johan dra med oss till någon fest, medan Ricard också funderade på om vi skulle dra ut. Vi hade ju inte planerat något sådant och en hel veckas dålig sömn tog ut sina spår. Så jag och J åkte.... hem! Kl 12.

*Stressen innan vi åkte tog ut sin rätt på mig också och jag var irriterad på helt fel personer.

Känner att det snart börjar bli dags för en riktig röjarfest där man inte går och lägger sig förrän 6 på morgonen och om man somnar innan dess bör det vara på grund av för högt alkoholintag!


Kommentarer
Postat av: Festprisse

kom till karlskrona och festa! det är fett röj här jämt!! du verkar ju ha schysst smak vad gäller musik så.

2011-02-24 @ 03:00:28
Postat av: Jenny

Haha tack. Gillar du min musiksmak borde du ha bra musiksmak själv. Vad händer i Karlskrona då? Vad hittar man på där?

2011-02-24 @ 04:22:00
URL: http://paraworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...