Frånvarande

Ledsen att jag inte uppdaterar som jag brukar, men det är mycket att stå i just nu. I helgen var jag nere i Skåne hela två gånger, och denna vecka är det massa möten och saker hela veckan. Sen har det ju varit en hel del julstök också.

Idag har jag varit på ett möte och även inhandlat lite fler julklappar. Har slagit in julklappar hela kvällen och ska snart koppla av med en kopp kaffe och sen ska jag leka med min nya mobil! Nygamla mobil snarare... Första gången jag ger mig på touchscreen-mobil så får se om jag tycker om det eller om jag ger upp och byter tillbaka till min gamla rosa mobil.

Ha en fortsatt bra kväll!


Kommentarer
Postat av: anniepiie

så är det ibland, bloggen är ju inte prio 1 liksom! :P Kul att du har hittat lite julklappar, ska snart slå in lite här hemma tänkte jag! :) SV: Jaa, det är så sant!! :D Jaa, så är det ju, hittar lite julklappar då och då som man bara måste köpa, härliga känsla tycker jag! :)ahh här är det oxå grått, men vill endå inte ha snö så... Min helg var bara bra. kollade idol med bästis i fredags, sen blev det utgång med tjejerna på lördagen och söndagen var bara allmänt lugn och skön! :) ha en bra dag nu, ska du se någon lucia? :) Kram

2011-12-13 @ 09:55:47
URL: http://anniepiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...