Perversiteter!

Min helg har nog varit oslagbar vad gäller dumma påhitt. Jag tror det har slagit någon form av rekord, om någon nu håller koll på detta!

Helgen började normalt. Jag åkte till J på fredag kväll efter att ha varit och storhandlat med mamma. J's mamma började dock reta mig redan då, eftersom hon hade sett mig på CityGross, vandrande som en zombie bakom min mamma medan hon handlade. Jag hade inte ens märkt att de var där. :/

På lördagen var det släktkalas hos J och J's syster hade fått reda på att det var erotikmässa... på det minst erotiska ställe man kan tänka sig... Rasta i Klevshult! Men hon var inställd på att åka dit så när alla kusiner, morbröder, farmodrar och onklar åkt hem satte vi oss i en svinkall bil och for ut till Klevshult. Kvällen blev precis så pinsam som jag trodde den skulle bli. Inte nog med att man var där med sin kille och HANS SYSTER, dessutom hade mitt EX varit med och arrangerat hela grejen, och flera av grabbarna som jag spelar poker med var där och jobbade! Men, det slutar inte där, oh nej... På grund av dåligt planerande och annonserande från Rastas sida så var det typ bara vi fyra, tanten som sålde sexleksaker och ett äldre par på ca 55+. När vi väl blev tvingade till visningsbordet så stod det äldre paret och inflikade att de minsann redan hade de flesta av alla dessa grejer och började dessutom ge recensioner för hur bra de fungerade! Jag visste knappt vad hälften av sakerna skulle användas till och jag blev inte direkt sugen!


Och mina vänner... det slutar inte där heller! Mitt i alltihop kom det in en väldigt skrynklig man som gjorde mig tvärsäker på att zombie-apocalypsen inträffat, i sällskap med sin lika skrynkliga fru och deras käcka skötare. Det är inte varje dag man träffar på folk som faktiskt kunde upplevt båda världskrigen! De ställde sig iallafall vid visningsbordet och tittade lite och skötaren säger glatt att de kära russinen, förlåt... de äkta makarna, skulle vilja ha något att piffa upp sexlivet med. Världens högsta och längsta suck hördes då från fru Russin och jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta vid det laget. Det var nog lika pinsamt för alla inblandade tror jag.

Mitt ex kom iallafall fram och sa att vi fick ta av tacobuffén om vi ville, utan att betala eftersom ingen kommit. Tacobuffén serverades precis mittemot visningsbordet och det räckte med att ta en titt på den rivna osten och på det gamla paret som började fingra på en limegrön dildo i form av en mullvad för att jag snällt skulle avböja med ursäkten om att jag inte var hungrig. Det var nästan så att vi alla drog en lättnadens suck när vi fick veta att någons bil inte startade utanför. Det var folkrusning på dörren. Tänk att folk är så hjälpsamma. Att vi trotsar 10 minusgrader för att stå 6 pers och koppla startkablar. Mitt hedesvärda uppdrag bestod av att hålla plastkassen som startkablarna legat i. Jag är nöjd med min insats.

Efter en megakall åktur hem så bestämde vi oss för att glömma den kvällen med att spela lite Rockband på Ps3. Inte det lättaste när fingrarna stelnat i en position som gör det omöjligt att spela ackorden på basen. Nästa gång jag ska på erotikmässa så ska det vara i en stad med minst 100 000 invånare och där jag inte känner en käft!


Kommentarer
Postat av: KattaStrofen

Haha, det är på grund av sånt här jag övertalade dig att skaffa den här bloggen :D

2010-12-01 @ 06:09:14
URL: http://hestia.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sicken tur att jag uppfyller dina sjuka fantasier Katta ;)

2010-12-06 @ 07:39:07
URL: http://paraworld.blogg.se/
Postat av: Eva Guillén e BlatteBella.Se

Hej vill du tävla om smycken för 1000 sek :p.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...