Mitt stackars, stackars huvud.


Jag har druckit ett otaligt antal koppar kaffe, svurit som en borstbindare, och kanske till och med gråtit en skvätt i ren desperation. Jag har nog åldrats med ca 10 år till och kan för tillfället inte ens rabbla alfabetet åt rätt håll men nu är väl designen så gott som fixad. Visst, den är mörk och lite spretig fortfarande men det är min blogg så jag bestämmer att den är klar! Så det så! Jag är stolt att säga att ingen fick sätta livet till och att vi höll tidsschemat med god marginal.  

Sen får vi se hur lång tid det dröjer innan jag tröttnar och gör om allt igen! xD



Kommentarer
Postat av: KattaJ

Jag älskar den! Ser du vad mycket coolt som kan komma av att man lyssnar på mig! Vem hade trott det :D Pöss! Ps. Du har ett mail. Du är utmanad!" Ds.

2010-03-22 @ 20:55:55
Postat av: Jenny

Tack för den utmaningen! :) Och nej det är svårt att tro att något vettigt någonsin kommit ur att man lyssnar på dig. xD. Pöss och kram!

2010-03-29 @ 02:45:46
URL: http://paraworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...