Saker ni kanske inte visste om mig...

Utmanad av KattaStrofen idag igen! Jag ska lista MINST 5 saker som jag tror att inte ens hon vet! Oh my God då får man ju lista sina absolut innersta mörka hemligheter eftersom hon i stort sett vet ALLT om mig! Men här kommer det! Själva "hemligheten" är fetmarkerad :)

1. Jag är en riktig julgrinch och kan inte komma på något med julen som jag tycker är bra! Maten är jättetråkig och det är dessutom alldeles för mycket av det, tycker inte om att få presenter, tycker det känns som att folk "tvingar sig" att umgås med andra bara för att det är jul och det finns för många måsten och ska med julen! Gud nåde mig den julen jag föreslog att jag skulle få koka lite pasta till mina köttbullar och min lax eftersom det är det enda jag äter... *var nog det närmaste döden jag kommit hittills* MEN!! Nu har jag köpt julgranskulor och girlanger och ska ha en liten minigran i mitt rum ändå! :) Vitmålad gran och lila kulor! Assnyggt!

2. I natt drömde jag att jag såg in i framtiden och alla dagens superbloggare (Kissie, Paow, Dessie m.fl) hade blivit den nya generationens Hollywoodfruar och var med i detta program på TV. Och jag är helt övertygad om att det finns en poäng med den drömmen! :D

3. För första gången på typ 12 år så arbetar jag MED lagen istället för EMOT den! :D Kan tyvärr inte avslöja allt för mycket om detta... Har varit rätt oskyldig innan men alltid hatat poliser som stalkat mig men nu har jag tagit hjälp av rättsväsendet istället :)

4. Jag hatar SD's invandringspolitik och tycker att det är skrämmande att folk har likadana åsikter, MEN, jag förstår att folk röstade på dem och tycker samtidigt att det var det parti som gjorde bäst ifrån sig under valet, och det enda parti som faktiskt förde någon form av politik i sin kampanj i jämförelse med alla andra partier som lekte sandlådekrig och smutskastade varandra istället för att faktiskt lägga fram vad de skulle göra för vårat land. Och man är inte rasist bara för att man tycker att vi måste göra något åt invandringen.... Ska vi ta in människor som vi inte kan ta hand om så att de får det miserabelt här också?

5. Just nu är jag så förbannad på en person att jag är beredd att skära av alla band till denna människa även om jag räknar (räknade) denna person som en av mina bästa vänner. Men det känns som att man försöker och försöker och inte får något tillbaka och jag känner konstant att jag är den som hamnar i sista hand och att ALLT är viktigare än mig. Tack, men jag vill inte bli sedd som en sista utväg när du är jätteuttråkad!   

Ja det var väl rätt så oskyldigt. Hoppas inte Katta vet om allt detta. Kändes som en sista utväg att ta till en dröm jag ännu inte kan ha hunnit berätta för henne, men det var det enda jag kom på utan att jag skulle behöva ta till en hemlighet som jag inte vill att vem som helst ska veta! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...