Intervju med Katta Strofen!

Har återigen blivit hotad av min Kattastrof. Denna gång blev det en intervju från hennes sida. Kommer även komma upp en intervju från mig på hennes blogg så småningom. Hennes blogg hittar du >> HÄR <<
Kom ihåg att det är Katta som ställer frågorna och jag som svarar så jag ber om ursäkt i förväg för hennes "fina" språk och uppförande.



Fråga: Vi börjar lätt. Lista dina 10 favoritlåtar just nu.

Svar: Det var ovanligt lätt... *är misstänksam*
Fråga: Det måste vara med olika band, du får inte fylla hela listan med 30 seconds to mars-låtar. Och du måste länka till ett spelbart youtubeklipp om det är möjligt....
Svar: *är fortfarande misstänksam*

1. The Kill med 30 seconds to mars
2. Starlight med Muse
3. Final Episode (Let's change the channel) med Asking Alexandria
4. The Flood med Escape the Fate
5. I'll shut you down med This Romantic Tragedy
6. Conversus Locus med Chemical Vocation
7. All these things I hate (Revolve around me) med Bullet for my Valentine
8. Face Down med Red Jumpsuit Apparatus
9. Under pressure med My chemical romance & The Used
10. Crucify me med Bring me the Horizon

Fråga: Har du en låt du gillar som du skäms över att du gillar?
Svar: Save tonight med EMD xD

Fråga: Har du och din nuvarande kärlek en "egen låt"?
Svar: Nej, inte en gemensam låt... jag har en låt som alltid får mig att tänka på honom men det är inte "vår låt".

Fråga: Vilken är den bästa jullåten?
Svar: Fairytale of New York bara för att den är så hemsk egentligen. xD

Fråga: Vad väljer du, att alltid höra din absoluta favoritlåt i "chipmunkversion", eller att den tolkas av Kent?
Svar: Skulle nog välja Kent. Även om jag hatar Kent skulle det vara intressant att höra om de faktiskt lyckas göra en bra låt, eller om jag kommer hata dem ännu mer för att de förstör ett mästerverk.



Fråga: Om du skulle tvingas att aldrig mer äta socker eller aldrig mer ha Converse, vilket skulle du välja bort?
Svar: Skulle välja bort sockret....

Fråga: McDonalds, Max eller Burger King?
Svar: Väljer Max eftersom de har Falafelsnacks, godast Chili Cheese Nuggets och gratis kaffe efter maten :)

Fråga: Nämn något du tycker om som många andra tycker är äckligt.
Svar: Finns mycket! Bruna bönor, ärtsoppa, fiskbullar, falafel, kikärtor, gröna bönor, spenat m.m.

Fråga: Lista alla djur du har ätit, och arter, inte bara fisk, utan nämn namnet på dem också.
Svar: *suck* Ko (även kalv, oxe), gris, älg, rådjur, hjort, vildsvin, ren, lamm, häst, anka, kyckling, kalkon, tjäder, fasan, gås, torsk, gädda, lax, braxen, aborre, makrill, tonfisk, mört, gös, sill, strömming, alaska pollock, rödspätta, barracuda, hajmal, bläckfisk, räka, krabba, hummer, kräfta, mussla och nu kommer jag inte på mer :P



Fråga: Vem handlade din senaste sexdröm om?
Svar: Samma person som jag har med i verkligheten ;)
Katta: TRÅKIGT!!!!!

Fråga: Utslitna, oelastiska mormorstrosor som en gång varit vita men numera är gråa, eller svarta lackstring med diverse dragkedjor och väl utplacerade hål?
Svar: Jag hade rätt i att vara orolig med andra ord... väljer nog lackstringen så länge de är någorlunda nya. Utslitna trosor är aldrig fräscht oavsett modell.
Katta: Hemskt vad Kalle Rediga vi var nu då!!
Jag: Ofta man är Kalle Redig om man har på sig grenlösa lackstring då!

Fråga: Vad skulle du välja, en sexdröm om Bert Karlsson, eller att dina smaklökar ändrades så att all choklad smakade fikon under hela julen.
Svar: Sexdrömmen. Har drömt värre :P

Fråga: Skulle du påstå att du är bra i sängen?
Svar: Haha, nej det skulle jag inte. :) Tror inte det finns något sådant eftersom alla gillar olika :) Men jag hoppas väl att jag inte är dålig iallafall.

Fråga: Är det en jobbig intervju hittills?
Svar: Nej inte jättefarligt, men jag vet nog att du har något på lur!
Katta: Bra, för nu kommer jobbigt pinsamma frågor!
Jag: Aj då... :/

Fråga: Har du någonsin blivit påkommen när du haft sex?
Svar: Inte vad jag vet... :/

Fråga: Har du någon fetish?
Svar: Nej inte direkt... har inte hittat en än iallafall :P

Fråga: Har du någonsin haft sex med en tjej eller fantiserat om det?
Svar: Nej, jag är inte ens nyfiken... har bara hånglat med tjejpolare.
Katta: Bland annat mig!
Svar: xD

Fråga: Brukar du fantisera om någon kändis när du har sex för att komma lättare?
Svar: Nej, jag kommer rätt lätt och har jag sex med en kille så är han ju mer intressant än någon ouppnålig kändis.



Fråga: Vem skulle du välja om du tvingades umgås med antingen A) Hitler eller B) En djurplågare
Svar: Hitler. Då hade man kunnat banka ner honom, eller åtminstone fråga honom varför han var dum i huvudet. En djurplågare vill jag inte ens vara på samma planet som!

Fråga: Tycker du att det är okej med en vit lögn?
Svar: Har svårt för att ljuga men om svaret sårar personen kan det ha sina fördelar med en vit lögn. Fast det är ju alltid bäst  att vara ärlig.
Katta: Du har inte svårt för att ljuga, du KAN INTE ljuga ALLS!
Jag: Det är väl en ganska bra egenskap tycker jag :/

Fråga: Lyckligt ovetandes, eller olyckligt vetandes
Svar: Beror på men skulle nog föredra att vara lyckligt ovetandes i många avseenden.

Fråga: Om du får välja mellan synen och hörseln, vad skulle du välja bort?
Svar: Usch vad hemskt. Fast jag kan ju inte ens sova utan musik så jag väljer nog hörseln. Klarar mig inte utan musik... Men det får gärna vänta tills jag har sett The Hobbit!
Katta: Nörd...

Fråga: Tycker du att folk som gör allt för att dölja vad de röstar på under valet är löjliga eller smarta?
Svar: Löjliga! Enda anledningen till att man inte vill att folk ska veta vad man röstar på är för att man A) inte vågar stå för vad man tycker, eller B) Inte har någon grund i sitt val och därför inte kan ta en diskussion. Båda anledningar är lika idiotiska om man ska rösta.

Fråga: Om du var statsministers, vad skulle du ta itu med först och främst?
Svar: Jobben! Får folk bara jobb så bli ekonomin automatiskt bättre, vilket även ger pengar till staten så att vi kan satsa mer i sjukvård, säkerhet, skola osv osv...



Fråga: Alltid ha på dig enfärgade vita tubsockar, eller alltid ha på dig en knapp där det står att du har rabies och bits?
Svar: Väljer knappen. Hatar vita tubsockor och knappen kan nog de flesta ta på skoj. 

Fråga: Skulle du kunna tänka dig att vinterbada? 
Svar: Finns det bara tillgång till bastu så skulle jag nog vilja prova faktiskt.  

Fråga: Skulle du snagga av dig håret för 10 miljoner kronor?
Svar: Lätt att jag hade! Man har ju råd att köpa peruk tills håret växer ut igen om man har några mille :D

Fråga: Vilket årtionde hade bäst klädmode? 50- 60-, 70-, 80-, 90- eller 00-talet?
Svar: 90-talet. Grungemode, flanellskjortor, t-shirts, converse och jeans :)
Katta: Emo med andra ord :D
Jag: Ha ha, lika roligt varje gång... nästan.. :P

Fråga: Vilken del på din kropp skäms du mest över?
Svar: Mina stortår som blivit förstörda av många hästhovar.

Fråga: Vilken del är du mest stolt över?
Svar: Mina ögon, kanske... eller något

Fråga: Om du fick en plastikoperation gratis, skulle du ta den, och vad skulle du ändra på?
Svar: Jag skulle ta den och jag skulle ändra näsan lite grann.
Katta: Det är inget fel på din näsa!
Jag: Det är inte du som bär runt på den heller! xD

Fråga: Om din garderob bara fick bestå av plagg i en enda färg, vilken färg skulle du välja?
Svar: Lätt att jag tar svart!
Katta: Emo...
Jag: Det hade du sagt om jag valt rosa också!

Katta: Sådärja! Det var väl inte så farligt!!! 
Jag: *sitter och skakar under täcket och har plötsligt blivit mörkrädd* 
Katta: Jenny??!!

~~~~~~~~~~SLUT~~~~~~~~~~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...