Mardrömmar!

Alla som känner mig väl vet att jag är otrolig vad gäller att drömma. Jag drömmer mycket, jag kommer alltid ihåg mina drömmar och jag drömmer dessutom väldigt konstigt. Det räcker dessutom med att en person nämner något lite snabbt i förbifarten för att det ska påverka mina drömmar samma natt. Då kanske det inte är jättebra att man lyssnar på musik när man sover. Mina drömmar har påverkats mer än en gång av musiken jag lyssnar på. Men inatt blev till och med jag förvånad. Jag vaknade med lätt ångest och oro över var den här drömmen kom ifrån. Det finns inget logiskt med den här drömmen.

Jag drömde att jag strulade med...... wait for it...... Måns Zelmerlöv!

Romantiska drömmar

Måns Zelmerlöv! Vart kom det ifrån? Jag lyssnar definitivt inte på hans musik och så vitt jag vet har jag inte läst, hört eller sett något om grabben på evigheter! Inte nog med att jag drömde att vi strulade, jag drömde även att vi låg och hånglade mitt framför Marie Serneholt som, om jag inte minns helt fel, är hans flickvän. Hon brydde sig dock inte. Som tur var så tog drömmen en helomvändning mot slutet då jag istället hittade på olika sätt för att komma iväg därifrån. Men vart jag än åkte så var han där, ivrig att hångla med mig igen. Ska jag vara smickrad eller jäkligt rädd?

Att drömma om kändisar är inget konstigt visserligen. En gång drömde jag en mardröm om att jag blev våldtagen och jagad av Richard Herrey, dock utan gyllene skor så det får man väl kanske vara... glad över... eller något...

Varför kan jag inte drömma om Jared Leto, eller Viggo Mortensen? Eller Tom Welling, ja minst Alexander Skarsgård iallafall men nej... Måns Zelmerlöv invaderar mina drömmar och jag har ingen som helst ursäkt för det!


Kommentarer
Postat av: Katta

Jag får inte mobbas, jag får inte mobbas, jag får inte.... :D Det kunde faktiskt varit värre! Måns är ju inte den fulaste fisken i dessa vatten! Pössar! / Katta

2010-04-04 @ 19:06:13
URL: http://hestia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...