Can't read my pokerface!

Victory is mine!

Jag vann på pokern idag! Och inte bara det. Jag vann för ANDRA gången i rad! :D Jag ligger dessutom på första plats i våran statistik som vi för. Ligger plus med hela 800 kronor! Ja det kanske inte låter mycket men vi är oftast inte mer än 5-6 stycken som spelar heller och insatsen ligger på 100 kronor. 

I vilket fall som helst är jag rätt stolt över mig själv och mina pokerkunskaper (va det någon som sa röta?) och att jag hela 2 ggr på raken slagit ut grabbar som spelar poker regelbundet och spelat i flera år dessutom. Och jag var den som slog ut 3 av de 5 jag spelade mot! Det bara knakar till när jag rätar ut min rygg och höjer näsan mot skyn! Har en känsla av att jag inte kommer att få vara med på nästa pokerspel dock. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...