Stolt tjej!

Det gick inget vidare för mig på pokern igår. Gick kanon i början med flera vunna händer men sen bara rasslade mina marker iväg på ingenting! Slutade med att jag åkte ut näst sist och fick istället sitta lite som dealer.
 
Men, min älskling däremot tog sig till finalbordet, roffade åt sig alla andras marker och slutade med en storslam och seger med en dam och en sexa! Heja heja! Är så stolt över honom!
 
 
Haha, ja vi har faktiskt en pokal som segraren får ta med sig hem och nu står denna skönhet hemma hos oss! :)

Kommentarer
Postat av: anniepiie

wow, va coolt! :D Grattis till honom (er)! :) SV: Visst är det snyggt, håller med om att den lila kappan är ursnygg! Jag är dålig på att äta frukt, men köpte mig ett päron tidigare idag vid jobbet. Gott!! ;) hehe Jasså, roligaste är ju inredningen på the sims! :) Önskar dig en fin kväll nu. Kramis

2013-03-02 @ 19:56:21
URL: http://anniepiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...