Dethrones Releasefest

Nu taggar vi för releasefest på Bowlingmagasinet! Dethrone är ett thrash/death metal-band här ifrån Värnamo och gitarristen är en vän till mig som tidigare spelade i min brors band Solitude. Jätteskönt att det gått så bra för Dethrone också. De spelade bland annat på Metaltown i somras! :)
 
Även om det inte är musik jag brukar lyssna på så ska det blir kul att heja fram grabbarna på scen och även kolla in banden Black Barrel Smoke och Dead Flesh Fashion från Tyskland och se vilka de är.
 
Ska dock ta det lite lugnare än vanligt för ska upp tidigt imorgon och åka till Ullared. :) Men kul kommer jag ha ändå!
 
Vill ni kolla upp Dethrone kan ni kolla deras Facebooksida eller lyssna på deras album på deras Bandcamp-sida. Varning för den med svagt hjärta för det är tung musik vi snackar här. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...