Nytt år, nya utmaningar!

 
Jag är inte den som tror för mycket på nyårslöften. Jag tror det är så lätt att lova saker när man står där och det är ett nytt år, fyrverkerierna smäller och man har fått i sig mer champagne än nödvändigt. Det är lika lätt att bryta dem när man ger löften bara för att. Men det är bara min åsikt och om någon avlägger ett löfte och gör sitt bästa så är det bättre än att inte göra något alls! 
 
Men utmaningar finns det gott om, vare sig det är ett nytt år eller inte och på tal om utmaningar så har jag hittat två fantastiska utmaningar i Nail Art som jag funderat på fram och tillbaka om jag faktiskt ska gå med i. Så jag har kompromissat med mig själv...
 
Jag kör båda två utmaningarna, men jag kör dem i min egen takt och jag kommer att göra andra saker emellanåt också. Jag kommer inte heller börja riktigt än, för nu ska mina naglar få vila ett tag.
 
Dessa utmaningar har jag tänkt att delta i:
 
Jag tycker båda dessa utmaningar verkar otroligt spännande, framförallt eftersom jag är intresserad av både historia och allt som har med Sagan om ringen och Tolkien att göra. Men de är lite väl inriktade för att jag ska göra en utmaning i taget. Bara Sagan om ringen-utmaningen innebär 10 veckor med ett enda tema. Därför kommer jag att köra en blandning och slänga in lite allt möjligt emellan så hinner varken jag eller ni att tröttna på designerna.
 

Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Den sista tycker jag låter väldigt spännande. Ska bli kul att se dig ta dig an dessa utmaningar.

Nej jag har inte tänkt något särskilt för 2013. Men är många som fyller jämt så lär bli en hel del festligheter under året kan jag tänka mig. Och så ska vi försöka få till en utlandsresa tillsammans med min bror och han tjej.
Har du några speciella planer?

2013-01-02 @ 15:59:52
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Lina Tsutsumi

Jag tycker absolut inte att dina mål är tråkiga! Jag har faktiskt samma mål! Kanske inte med jogging dock, men med att skaffa ett nytt jobb! Vad är du ute efter för jobb?
Och som du säger, det kommer nya utmaningar, idéer och mål hela tiden så (:

Precis, när vi träffas är det ju helt underbart! Han pluggar media i Tallin. Alltså håller han på med 3D redigering, foto osv. Kul och kreativt program med andra ord!

Jo, det blir ju lätt så, men klarar man inte av den svåra vägen så är väl det inte rätt bransch för en helt enkelt (: Jo precis, de söker alltid unga och nya människor eftersom det är de som vet de nya trenderna och vågar ta ut svängarna mer.

Ja, verkligen! Varför just Iron Maiden, haha? Jag tycker inte att det är typiskt "metal" även fast de går in i den kategorin. Jag gillar Iron Maiden, men deras musik kan vara lite svårlyssnad ibland. Lite hoppigt här och var.

2013-01-03 @ 14:05:02
URL: http://linatsutsumi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...