In Love and Death

Jag har tidigare berättat att Alla hjärtans dag inte är en "big deal" för mig. Jag förstår par som vill fira och jag själv kommer nog satsa på lite lyxigare mat och så idag. Men jag kräver inga speciella bevis från någon denna dag. Jag blir nästan gladare om någon visar att de bryr sig om ett halvår, istället för en dag då det nästan är förväntat. Men, jag hoppas att alla som tycker det är viktigt och som firar lite extra idag får en jättefin Alla hjärtans dag idag iallafall.
 
Jag tänkte faktiskt tanken att jag skulle göra Valentines-inspirerade naglar till Alla hjärtans dag. Men jag tycker ju inte om gulligull och hjärtan och sockersöta saker!! Så jag gjorde något annorlunda! Jag inspirerades av skivomslaget till skivan In Love and Death som är gjort av ett av mina favoritband, The Used. Det ser ut så här:
 
 
 
Så här blev mina klor:
 
 
haha, ignorera notbladet i bakgrunden, var inte alls meningen att det skulle vara det, men det var där det var bäst ljus och det blev ändå en cool effekt! :D Det råkar vara Bohemian Rhapsody med Queen märkte jag nu med. Men, ja naglarna... De blev faktiskt bättre än jag först tänkte mig! Visst, hjärtanen blev inte perfekta på alla naglarna men hela designen blev ändå som jag tänkte! Fett nöjd! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: J O Y ▲

Sjukt snyggt!

2013-02-15 @ 05:07:50
URL: http://joysilver.blogg.se
Postat av: Anna Katana

Oo coola naglar!
håller med dig angående alla hjärtans dag. Vi lyxade också bara till med lite godare mat. Det är ju ändå en vanlig dag mitt i veckan. Och mest känns som dagen är till för att affärerna ska få sälja.
Älskar man någon visar man det varje dag (:

Haha aa vi skulle ju göra det om vi vann. Jag bävar för all publicitet som kommer att komma i maj sen. Usch!! Allt kommer handla om eurovision, jag orkar inte. haha.

2013-02-15 @ 10:49:46
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...