Påsknaglarna!

Jag glömde helt bort att visa er mina påsknaglar som jag gjorde innan jag åkte iväg. Jag tänkte egentligen lägga upp dem i förra inlägget.
 
Varningens ord bara. När jag tog bilden hade jag redan haft designen några dagar och bland annat smetat ut den och jobbat med dem så de är hemskt slitna. Jobbet tär en del på naglarna. Har inte många av dem kvar. :D
 
Så det är fult och mina händer är fnasiga och torra men så här blev det iallafall.
 
 
Haha, ja bilden är även upp och ner så att "påskriset" som jag har på ringfingret ska hamna på rätt håll. :D Tänkte inte alls på det när jag fotade. Tummen gömde jag dock. Jag målade egentligen en gul fjäder på vit botten men när jag försökte fota det såg det bara ut som en gul utsmetad fläck. Alla små detaljer försvann så det fick bli utan tummen den här gången. Enkel design som var snyggare innan jag började gräva i skruvlådorna på jobbet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...