Inspiration! Läskiga Halloween-naglar!

Halloween är min favorithögtid alla kategorier! Monster, spöken, skräckfilmer och chansen att få klä ut sig! Matchande naglar är väl ett måste!! Bjuder på extra mycket inspiration nu till Halloween! 
 

Candy corn nails! Lätta att göra!!
 
Giftgrönt med krackelerande nagellack över. Superlätt att göra och variera! Källa
 
Graderat orange och läskiga träd! Källa
 
Häxgrönt och spindelväv! Källa
 
Frankensteins monster-naglar! Källa
 
Häxa på flygtur! Källa
Blodiga naglar! Källa
 
Vampire fangs! Källa
 
Watermarble Mummies med Google Eyes! Källa
 
Haunted Houses! Källa
 
Scary ghosts! Källa
 
Jack-o-Lantern Nails! Källa
 
AS-läckra Zombienaglar! Källa
 
Zombieeffektnaglar! För den som kan. xD Källa
 
Mini-zombies! Källa
 
Blodstänkta naglar! Källa
 
Skulls! källa
 
Broke the Mold - FINGERS 
Rotting Zombie! Källa
 
I'm So Ogre This - FULL
Träsktroll! Källa
 
Peeling Skin! Källa
 
Jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst och leta fram Halloween-designer! Men nu får det vara nog, även vi odödliga har andra saker att göra! ;)
 

Kommentarer
Postat av: ZOOFIE

Hihi det märks hur du älskar halloween :D

SV: Ja, visst har vi det mysigt! Jag älskar det :) Älskar Union Jack, älskar England, älskar allt. haha. Vår soffa (vilket är lite otydligt på den här bilden) är ju i mörkblått jeanstyg med röda sömmar, så den är ju med lite Union Jack. Går hemskt bra ihop med kuddarna ;) Åh, är det din mamma eller pappa som är engelsk från början? :)

Jag är riktigt sugen på att se originalet av Fright Night. Har aldrig gjort det, men kanske får ta tag i det, faktiskt. Älskar den här då David Tennant (som spelar den tionde Doktorn i Doctor Who) är med, haha. Den är super pga det! x'D

Jo det är sant. De är ju bra på sitt jobb, och lär ju följa min blogg med eftersom de vet exakt vad jag vill ha, haha ;) Men det är väl någon som jobbar med att sitta och läsa just min (och andra bloggar inriktade på musik) och ge oss tips ;) Tur att din bror iallafall kan ge dig tips - inte alla som har någon :)

Det har du rätt i, att man inte ska behöva flytta någon, men det brukar ju vara så det är tvunget att bli, innan det går för långt. Du har även rätt i att vuxna lär barnen :/

2012-11-01 @ 20:10:17
URL: http://zoofie.se
Postat av: komig

Hej, ville bara tipsa om att jag har en tävling om dagens blogg, var med och tävla.
http://komig.blogg.se

2012-11-02 @ 01:17:44
URL: http://komig.blogg.se
Postat av: anniepiie

oj här har det ändrats om, gillar verkligen dedär naglarna med träden på, ursnygga!! :) SV: Allt är bara bra med mig, ganska upptagen men nu har jag lagt upp bilder på renoveringen. :) Spökiga kramar från mig.hahaha

2012-11-03 @ 21:38:47
URL: http://anniepiie.blogg.se
Postat av: Katta

De naglarna längst ner som ser ut som hängande, smältande hud var ju bara för äckliga!! ^^ Du måste berätta hur man gör dem!

2012-11-05 @ 10:16:25
URL: http://hestia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...