Tillbaka till vardagen

 
Som vissa kanske märkt har det varit vääääldigt tyst och lugnt på den här sidan av internet. Jag har nämligen haft ganska full upp.
 
Jag har under 10 dagar åkt fram och tillbaka till Göteborg (en resa på ca 40 mil tur och retur) hela 3 gånger! En för nöjes skull och så har jag då hämtat min farsa på City Airport, och lämnat honom igen. Har även kört till Halmstad för att träffa min lillasyster nu när pappa var hemma.
 
Utöver att jag även umgåtts extra mycket med min far och även min bror de här dagarna så har jag lekt turist för att visa upp Värnamo och Gnosjös fram- och baksidor för pappas flickvän Michelle som aldrig varit här tidigare. Det är något fascinerande med att smita in bakvägen till High Chaparall när det är alldeles tyst och öde där.
 
Ghosttown High Chaparall
 
Men jag har gjort min Nail Art Challenge, jag har bara inte lagt upp det eftersom jag inte velat slösa tid vid datorn, men jag kommer ta ifatt allt det där nu! Kommer två inlägg på raken snart och imorgon är jag Back on Track!! Promise!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...