Solitude på P4

I morse var bästa bandet Solitude med på Morgonskiftet i P4 där de pratar om hur bra det gått, om det nya Stim Stipendiet de fått på 50 000 kronor (!), hur det kommer sig att det är så många engelsmän med i bandet och mycket mera. De får dessutom göra små porträtt av sig själv i mandelmassa! :D
 
Solitude som mandelmassa. Foto: Jimmy Wigell/Sveriges Radio.
 
Lyssna gärna! Det är ett litet avbrott mitt i när de spelar deras singel, och det är inte med i klippet.
 
 
Lyssna: Solitude: ”Det har gått riktigt bra”
 
Solitude på besök i Morgonskiftet. Klicka för att se Solitude i mandelmasseversion. Foto: Jimmy Wigell/Sveriges Radio.
Min bror William som är trummis i bandet saknas på bilden, men fr vänster ser ni Carl Williams, Dennis Warelius, Patrik "Lobby" Larsson och Christoffer Apell!
 
Alla bilder och även ljudspåret är lånat av SR Sveriges Radio! Källa
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag läser aldrig fantasy böcker, ser aldrig fantasyfilmer heller. jag är me för verklighetsbaserae böcker.

bloggtäffen blev inställd, var för få som anmälde sig. Så nu tänker jag inte fixa fler träffar, inga stor, kanske tar en bloggmiddag hemma hos mig sen =)

2012-12-05 @ 17:15:34
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...