Sista julstöket!

 
Imorgon smäller det då, det är julafton... Jag vet inte varför men trots att jag detta året har en helt ny lägenhet att dekorera, trots att jag gjort hur mycket julgodis som helst och trots att min käre älskling spelat julmusik i stort sett dygnet runt sen 1:a december så har min julstämning inte infunnit sig. Men vi får se om den behagar dyka upp imorgon. Det brukar den i regel göra. 
 
Idag har även sista julstöket avklarats med städning, sista dekorationerna och inslagning av de absolut sista julklapparna. Ikväll ska vi bara sitta och ta det lugnt, äta kyckling i currysås och titta på andra Arn-filmen så att även jag får se den för en gångs skull.
 
 

Hur spenderar ni dagen innan jul?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...