It's snowing outside

 
 
Min helg blev inte alls som planerat. Fick en trevligare kväll på Gnosjökrogen än jag trodde, blev flytthjälp på lördagen åt Kim och Vilemina och avslutade kvällen med pizza bland flyttkartonger istället för födelsedagsfirande. Igår var jag och älsklingen ute hos min mamma för att äta lite god mat och fira advent med nybakade lussebullar och donuts. Väldigt mysig helg och nu har ju snön kommit också!
 
Eftersom helgen har varit så fullspäckad har jag och sambon inte haft tid till pynt och adventspyssel utan körde på för fullt med det idag istället. Vi har bytt gardiner, hängt upp stjärnor, satt upp ljusstakar och fixat allmänt med lite pynt. Det är så mycket mysigare och ljusare nu! Både inne och ute tack vare snön! Det är ju det jag har väntat på några veckor nu!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: FANTASY DINING-En blogg om temarestauranger & resor

Jag har pyntat för fullt idag! Mysigt att första snön har kommit hit också!

2012-12-03 @ 19:20:39
URL: http://www.fantasydining.com
Postat av: Anna Katana

Låter som en mycket bra helg och mysigt adventsfirande.
Nu har snön hittat hit också. Blev så avis på alla som skrev om snön så blev sjukt glad idag när jag rullade upp och såg snön falla utanför fönstret.

Tack, roligt att höra att du tycker om min kalender. Kom på förra året att det är bättre att göra en sådan kalender, så slipper jag sammanfattning av året sen vid nyår också.

Håller med dig, hellre något personligt än massa bling bling.

2012-12-03 @ 19:39:54
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Johanna

Ibland blir det inte alltid som man tänkt sig. Men lät som en bra helg :)

Ja det är kul och träffa bloggvännerna, när man skriver så mkt till varandra och det sedan stämmer när man ses är toppen. Vivi och jag har setts flera gånger iår och hon är toppen :)

Nej, vi har det mesta redan vi är ju vuxna nu. Så vi syskon köper inget till varandra. Men lägger ihop till våra föräldrar :) Lägger hellre krutet på dem små barnen istället :)

2012-12-04 @ 09:28:17
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...