Inspiration! Jul!

Om några dagar är det julafton. Personligen är jag inte överförtjust i julen. Tycker inte julen är den mest fantastiska tiden på året men däremot är det en tid på året som verkligen är inspirerande! Folk pysslar mer än någonsin, det skrivs nästan lika många låtar om julen som det görs om kärlek och vi bakar och står på.
 
Det betyder även att jag har hittat så otroligt många inspirerande designer när jag har surfat runt så därför bjuder jag på extra många idag!
 
 
 
Tomtedräkt! Källa
 
 
 
Med tillhörande tomtemask! Källa
 
 
Tomtens renar! Källa
 
 
Julglitter! Källa
 
 
Mer julglitter! Källa
 
 
Vi komma, vi komma...! (Hoppas jag inte blir anklagad för rasism nu..)  Källa
 
 
En jul i rosa och svart! Källa
 
 
Julklappar!  Källa
 
Julfärger! Enkelt men snyggt! Källa
 
 
Polkagris!  Källa
 
 
Granen står så grön och grann i stugan!  Källa
 
 
Julslinga!  Källa
 
Alla de designer jag visat finns samlade på >>DENNA TUMBLERSIDA<<. Massor av olika designer. Seriöst, de tar i stort sett aldrig slut så vill ni ha ner inspiration, kolla in den sidan!
 
Här får ni ännu mer!
 
 
 
Julgransinspirerad vattenmarmorering!  Källa
 
 
Skorstenstomte!  Källa
 
De tre vise männen!  Källa
 
Julkaka!  Källa
 
Snögubbe!  Källa
 
Julklappspapper! Källa
 
Pinned Image
Julgranskulor och rimfrost! Källa
 
God Jul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...