Inspiration! Dreams!

Drömmar kan ju handla om precis vad som helst och ALLA drömmer! Vissa kommer bara aldrig ihåg det, men drömmer gör vi alla. Jag själv kommer för det mesta alltid ihåg mina drömmar. Det är ofta jag råkar ut för klardrömmar, att jag kan styra mina drömmar och är medveten om att jag drömmer. Jag råkar ibland även ut för att jag pratar i sömnen, att jag påverkas av vad som sägs eller görs runt omkring. Detta beror på att man är delvis på väg ut ur REM-sömnen.
 
Här kommer några andra naglar med temat sömn och drömmar. Riktiga drömnaglar! ;)
 
Pinned Image 
Liknande koncept som jag körde på, men bara graderingarna. Källa
 
Nighttime Dreams! Källa
 
 
Drömfångare! Källa
 
 
 
Drömfångare och fjädrar! Källa
 

 
 Räkna får! Källa
 
 
Törnrosa! Källa
 
 
Alla drömmar är inte söta drömmar! Källa
 
 
Nattetid! Källa
 
 
Bananer i pyjamas! (Mardrömstema!) Källa
 
 
 
Paljetter och glitter! källa

Kommentarer
Postat av: Marta

det läste jag på psykologin när jag gick i 3an tror jag :) ganska kul att veta

2012-12-14 @ 02:56:32
URL: http://miklewska.blogg.se
Postat av: FANTASY DINING-En blogg om temarestauranger & resor

Väldigt intressant med drömmar tycker jag. Tror aldrig jag kunnat styra mina drömmar. Ibland drömmer jag dock att jag är vaken när jag egentligen sover.Mardrömmar skrämmer mig mycket!

Jätte fina naglar som vanligt!

Tack så jätte mycket för din röst! Det värmer!!

2012-12-14 @ 12:37:40
URL: http://www.fantasydining.com
Postat av: ZOOFIE

Gud vad jag önskar att jag kunde sånt här!

SV: Jo men det känns ändå dåligt av mig som har gjort flera inlägg om dagen sedan jag började blogga februari 2010. Oavsett hur mycket jag haft att göra, haha. Men det kan nog vara lite såhär ibland :/

Hahaha äta soppa med gaffel. Jag håller med dig i det där riktigt mycket faktiskt, haha. Jag har inte lyckats hitta alla julklappar i år, haha. Kommer nog bli på tok för mycket presentkort i år, haha.

ahahah nej jag var nöjd med min skoldator innan den började gå sönder hela tiden. Det värsta var då batteriet la av helt. Först hade jag typ 4 timmars batteritid och efter ett par månader dog datorn så fort sladden for ut. Det tog nästan ett år för mig att få ett nytt batteri för han som lagade datorerna på min skola var cp (lärarna, som hade två timmar batteri fortfarande, fick de nya batterierna före oss som hade 0 sekunder). Som tur var fick han sparken! Bra att du är nöjd med ComHem, då blir nog vi med det ;) haha.

Ja, det gär fanns inte på min skola, detta fanns på skolan som låg under oss. De brukade låna lokaler av oss så vi fick låna deras japanskalärare ;) hahha. Så jävla bra. Ja, det var iallafall jättekul!

2012-12-14 @ 16:09:25
URL: http://zoofie.se
Postat av: anniepiie

Wow, verkligen magnifika! :D törnrosa är ju jättesnygga! :) Kram

2012-12-18 @ 10:10:20
URL: http://anniepiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...