Granen står så vit och grann i stugan...

Jag och min älskling är kanske lite speciella, men vi har klätt vår gran... som är vit... i plast... med bara lila, rosa och silverfärgade kulor! Jag älskar dock granen och tycker det är roligare än en traditionell! Hade jag fått min vilja fram hade det dessutom hängt lite svarta dödskallar i denm ne så långt fick inte jag bestämma. :D
 

Ljusslingan i gardinstången är dessutom alldeles underbar. Lila stjärnor, det kan ju inte bli bättre! Det var en tidig julklapp/sen inflyttningspresent från Kim, Vilemina och Lillan. Tack så jättemycket!!
 
Hur har ni gjort med er julgran? Väljer ni traditionellt eller modernt, färgkoordinerat eller en massa blandade utsmyckningar?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...