Bildbomb julafton!

Jag har inte alls varit engagerad i bloggen nu under julen. Har ju faktiskt haft fullt upp med att fira julafton, ha en kompisjul och umgås med folk. Men så här såg det iallafall ut under julafton för oss!
 

Det firades till och med i svärmors pepparkakshus.





 
Älsklingens föräldrar hade valt en kungsgran som var lite kal på toppen kanske men riktigt snygg annars!
 
Sambons släktingar samlade inför Kalle Anka medan vi plockade fram godis...
 
Om nom nom nom nom! En av varje sort! :)
 
En tomte hade vi också! Och en kronblom på soffan.
 
Paket!
 
Vi fortsatte sen hemma hos oss, där mamma och bror dök upp och delade ut ännu mer paket...
Notera skillnaden i färgskala! :D
 
 
 
En riktig hårdrocksdukning med svart och rött!
 
Min mamma var först på plats för julbord nummer 2 medan jag och älsklingen mest kände oss tjocka!
 
Det blev ännu mer gotter med lussebullar, donuts, godis, glögg och kaffe... Mätt!! på kvällen fick vi även mer sällskap av Philip och Ia. <3
 
 
En del av julklapparna vi fick. :)
 
Hoppas ni andra hade en lika trevlig julafton som jag hade! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Lite kontrast med färgerna ja, men lika mysigt båda två. Snygg dukning måste jag säga. Är bra med svart för man kan matcha det med allt.

Ja de där nyårsfesterna blir aldrig vad man förväntat sig ändå. De jag varit på har då aldrig blivit det. Oftast har de spårat på ett eller annat sätt.
De bästa nyårsfesterna var nog de två hos en av mina bröder och hans fru, med blandade åldrar. Blev lyckad kombo på något sätt.

Kramar

2012-12-28 @ 14:21:28
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: ZOOFIE

SV: Ja, visst är de bra! Klicka in och gilla dem på facebook så missar du inget ;) De har idag släppt sin EP, faktiskt! Så nu ska jag sätta mig och lyssna :)

Har du hört talas om Berny Pålsson? Författare till "Vingklippt Ängel" och "Känn Pulsen Slå", hon har ju skrivit om sitt beroende och sina diagnoser med, och hon har också hjälpt hur mycket folk som helst. Jag blir så jävla inspirerad av både henne och Nikki för det.

Hahahah ja, precis. Tatueringar i ansiktet är ärligt det fulaste jag vet. Vet inte om du tittat något på Ink Master Sverige, men hon i juryn där... Nej fy fan vilken ful tatuering. Har du inte sett det, googla! Haha. Jag tror nog aldrig jag kommer ha problem med att visa upp mina tatueringar, jag vill nog att folk ska se, snarare :D haha.

Men gud vad mysigt med kompisjul med. Kanske en idé till i framtiden med mina vänner. :) Men jag håller med dig, jag är också nöjd till nästa år, way too much julmat här med. Fy fan, haha. Nej, jag har riktigt dåligt immunförsvar så jag blir inte förvånad om det tar omtag.. :/

Låter ändå riktigt mysigt! :)

2012-12-28 @ 17:05:04
URL: http://zoofie.se
Postat av: Lina Tsutsumi

Ja, det är jätte härligt där pü Raekoja plats, riktigt mysigt! Min kille är därifrün, han bor här (: och jag vi har ett distansförhüllande (:

Haha nej, inte direkt. Jag vill jobba, det är ju himla svürt att komma in i den brancshen!

Ok, lüter som att ni har bra musiksmak! (: Det är samma med mig, vissa artister har enstaka bra lütar, men man kanske inte tycker om dem i övrigt.

Ja, jag tänkte fira nyür här (: Hur sla du fira nyür?

2012-12-28 @ 17:32:33
URL: http://linatsutsumi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...