Back in Sweden...

Nu har jag kommit hem efter en varm och solig vecka i Turkiet och en vild vecka i England. Jag ska jobba nu under veckan men efter det ska jag ge er en uppdatering på i stort sett hela sommaren, bland annat då Kolmården, Turkiet och England.

Och jag lovar och svär att jag inte hade något med kravallerna i London att göra. :P

Tror jag har lite otur varenda gång jag åker till London. 2005 hamnade jag i terroristattack nr 2 och nu kravallerna. Om Scotland Yard bestämmer sig för att matcha mina resor till England med alla konstiga händelser så kan jag nog få förklara mig lite. Men jag är bara skyldig till att ha haft väldigt roligt!

Hoppas ni läsare har haft det lika fint som jag!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha, du tog inte med en extra TV till mig? ;)

2011-08-15 @ 22:51:39
Postat av: Jenny

Tyvärr blev det ingen tv för någon. Tullregler du vet... ;)

2011-08-23 @ 02:10:46
URL: http://paraworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...