Hemma igen!

Nu är jag hemma igen efter att ha blivit sminkad och själv fått prova på att sminka sotade ögon. Jag fick en sminkning i ett rätt dov och mörk lila och ja det blev jättesnyggt och verkligen något jag tänker göra igen. Jag fick ju en penna i present med en lila eyeliner i ena änden och en lila ögonskuggspenna i den andra så har väl egentligen inga fler ursäkter för att alltid köra på svart.


Och jag lovar att jag försökte ta en bild på det. Jag har stått i en kvart i badrummet nu och försökt ta en egobild. Jag har känt mig måttligt dum medan jag stått där, men min kamera suddade ut precis alla färger så för det första ser jag ut som att jag fått gulsot på varenda foto och för det andra försvann alla spår av makeup nästan helt på bilderna.


No egopictures for me! Ska istället spendera min torsdagkväll på vanligt manér och köra en spakväll i badet. Nästan lite synd att tvätta bort den snygga make-upen, men jag kan ju knappast sova med den ändå.

Hoppas alla mina läsare haft en kanonkväll!


Kommentarer
Postat av: anniepiie

åhh va kul att få bli sminkad osv! :) Låter gutt med en spakväll. Måste jag oxå ordna snart! :) SV: haha jaa, samma skitväder idag oxå... Men men, blir filmkväll med bästis!! Vad ska du hitta på?? Hoppas att du får en bra dag! :) Kramis

2012-04-20 @ 08:34:24
URL: http://anniepiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...