Fikatime!

Jag har drömt så galet i natt att jag börjar fundera på hur min hjärna egentligen fungerar. Jag har bland annat drömt om att jag hjälpte till att renovera en skidstuga, att jag missade sista bussen hem, att en av mina bästa vänner fick rabies och att jag drabbades av yrsel så att jag inte kunde gå utan att hela världen gungade. Överlag var det en ganska störande dröm.

Men jaja, nog om det. Idag är det lill-lördag och jag sitter just nu och gör mig i ordning till ett avsnitt av McLeods döttrar. Ska åka in till stan lite senare och möta upp Ricard för en fika och en massa snack som vanligt. :)

Jag har även tidsinställt ett inlägg med veckans design i Nail Art Challenge så jag inte missar det den här veckan iallafall. :)

Hoppas ni också får en kanondag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...