Innan jag drar...

...vill jag bara dela med mig av det här! För jag tycker det är så dumt!

En brittisk antikhandlare anklagar Nicolas Cage för att vara en odödlig vampyr. Baserat på detta foto:



Ja likheten är väl slående. Fotot till vänster är 140 år gammalt. Antikhandlaren har en teori om att Nicolas Cage är en odödlig vampyr och att han kommer att låta sig åldras tills han blir ca 70-80 år och sen fejka sin död. I själva verket kommer han att föryngra sig själv och dyka upp någon annanstans i världen.

Ehm... ja... vad säger man? Det är klart att den teorin är vettigare än att det faktiskt skulle vara någon som enbart är väldigt lik Nicolas. *sarkasm*

Antikhandlaren har nu lagt upp fotot på Ebay och kräver 1 miljon dollar för fotot. Det värsta är att jag nästan är rädd för att det faktiskt finns de som kommer att köpa skiten!

Nu drar jag in till stan iallafall, detta blev för mycket för mig. Ha ha ha!

Om ni vill läsa artikeln själva på Aftonbladet så finns den >>>HÄR<<<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...