Svensk sommar

Jag har aldrig varit traditionsbunden av mig, dels då jag inte haft en helsvensk uppfostran. Men den här veckan ute i Lida har varit väldigt traditionell. Jag har haft en helt underbar vecka därute i ödemarken ska jag även säga.

Svensk sommar bör innehålla:


1. Ett litet rött torp på landet.

Ett litet rött torp med vita knutar.

CHECK √


2. Smultron på tråd.

Bärry good

CHECK √

3. Fisketur med båt, och en abborre på kroken.

Fiskelycka

CHECK √

4. Våfflor med grädde, sylt och färska bär.

Waffles!
CHECK √


Som ni ser har jag haft en väldigt traditionell sommarvecka ute i Lida. Och visst har jag varit duktig med fotografierna. :)


Kommentarer
Postat av: KattaStrofen

Det där lät hur mysigt som helst!!! Men är du aldrig hemma nuförtiden? Du måste blogga om Turkiet innan du åker till England!! KRAMIZZZ

2011-08-02 @ 23:05:11
URL: http://hestia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...