4!

Haha, jag läste min goda vän Ricards blogg för någon dag sen när han fick inlägg nummer 500! Grattis Ricard! Och blev själv nyfiken på hur många inlägg jag själv gjort. Det här inlägget du läser just nu är inlägg nummer 96! Snart 100 inlägg så därför tänkte jag köra nedräkning till inlägg hundra! Detta kommer jag göra genom att göra listor! Först 4 saker, sen 3 osv. Ja, ni fattar nog poängen.


4 länder jag varit i:

*Spanien (Lanzarote)
*England
*Polen
*Norge


4 filmer jag älskar:

*Sagan om Ringen (räknar hela trilogin som en film)
*De tre musketörerna
*Shaun of the dead
*Eurotrip

4 band/artister jag älskar:

*30 seconds to mars
*Asking Alexandria
*The Used
*Muse

4 saker jag inte klarar mig utan:

*Musik!

*De jag älskar

*Cigg (ledsamt men sant)
*Något att dricka typ te, läsk, vatten, kaffe... (dricker typ konstant)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...